THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, March 5, 2008

BOS o BOS opis PoLiTiK

"Eh! ko org dah nampak ker calon calon pekerja cermerlang?"....Secretary BOSS
"Tak Lagi tapi rasanya leh agakla..saper saper yg dapat..." MIL
"Geram tau sebab ketara sangat" Secretary BOSS
" ha klau ko nak tau ni nama dia si
1.AIRCOND BIN PENGHISAP KOTE BOSS
2. Mrs AYOO ASKED THEM LO BUAT AII TAU JAGA INI KELAJA SAJA WO!
3.En. SIKIT SIKIT MENGADU KAT BOSS
..." Secretary BOSS!

Tetiba aku jadi hagit korg nak tau kenape sebb pagi tadi aku baru abis meeting gan ekor monyet ni dan mmg aku meletup gak kat dlm meeting tadi sebb diorg pakat pakat tolak masalah tu kat department aku yg takder kena mengena langsung pasal kerja dirog bOLeh? Hangen tak bila org yg tak sepatutnyer dijadikan pekerja cemerlang.. Group diorg ni dah lama jadikan group aku balaci cucui taik diorg. bayangkan tahun company ni ujud satu benda simple basic diorg tak pernah cuba nak tanggankan sebb selalu under boss protection!

BOS aku ni pun memang layak la siap pandai isap naik la...tension! mudah mudahan management baru nampak kelemahan dia dan berhentikan saja kedekut taik idung masin punya boss SUCK UP!Publish Post





BOSS AKU DAN TUKANG ISAP BOSS!

1 comments:

Alex Madina said...

selamat mengundi dan berhujung minggu