THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, February 29, 2008

AYU One in The Million

Akhirnya segalanyer terjawab bila ayu di nobatkan sebagai one in the million 2nd seasons. Apa yg dapat saya katakan atau rumuskan, ada lah seperti berikut bagi adik adik yg bercita cita nak menjadi penyanyi masukla ONe in the Million bukan accademy fantasia sebab sudah terbukti bahawa bintang lahir dari series ini dinilai dari bakat bukan popoularity atau rupa. Walupun bukan menjadi juara OIM season 1 memuktikan bahawa bintang yg dilahirkan adala berkualiti lihat faizal tahir , fazly zainal dsbnya.

Seperkara yg sangat sangat saya suka semalam adalah sifat "sisterly" siti sarah yg menasihati adik adik adiknya. Mmg nampak sgt OIM juga berjaya mengubah Siti sarah dari seorg diva kepada yg matang dan dewasa. Kepada siti percayala selepas OIM bintang Siti akan bersinar terang Jadi la Siti yg baru. Perhatikan bagimana OIM mengubah Dayang sekarang yang akhirnya berjaya mencari dirinya. Syabas Siti

Pada Ayu, sebagai bintang yg masih muda kekalkan kesederhanaan, ketulusan dlm hati jgn bongkak selepas ini.. Jadila macam jac menyanyi itu hidupnya. Utamakan kerjaya bukan personal life. At least now Malaysia bangga punya pelapis Jac. Ayu bagi saya adalah sebaris dengan artis bersuara lantang dan besar seperti Farhan dan Azharina. cuma kelebihan ayu terletak pada keindahan low tonned yg memukaukan..Saya mengharapkan selepas ni Farhan masuk OIM lak...

Pada shahila, mmg betul apa yg shafinaz dan paul katakan, she represent the youthfulness in her. sesuai gan umurnya muda dan funky. Shaila patut diberikan peluang merakamkan lagu lagu funky sebb suaranya yang cheeky. As time goes by she will develope maturity in her voice dan secara perlahan lahan akan menjadi lebih chantik dan lunak menyanyikan lagu lagu balada.

Secara keseluruhannya good perfomance semalam.. friendly and vibe 2 genre yg berbeza walupun masih muda tapi bertenaga.. sekadar doa dengan harapan Malaysia menghargai bakat mereka dan bukan sekadar musimnan sahaja..




0 comments: