THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, February 18, 2008

Tapi Bukan Aku....

Satu hari dalam perjalanan pulang dari shah alam ko bertanya apa maksud lagu ni...aku katakan lagu ini ditujukan pada seorg yg amat dikasihi dan terpaksa ditinggalkan sebab pasangannya udah terlalu kecewa gan perangai kekasihnya... ko gelak dan menidakkan aku. ko kata lagu ini ditujukan pada org yg terlalu mengharap dan menagih cintai kita...ko berseloroh sambil berkata" nanti aii tujukan lagu ni pada yu ok..." aku senyap sambil cuba menghayati sekali lagi lirik lagu ini dan seolah percaya bahawa ko benar... Hari ini bila aku berjaya melihat pada video lagu ni di youtube nyata aku tidak salah mengertikan lagu ini... Tapi semua itu sudah tidak bererti bagiku sebab akhirnya lagu inila yang sering menemani kala aku meratapi kisah2 semalam

0 comments: